Tagga!

Heej!
Idag har jag och mitt lag spelat match, var tvungen att gå up kl 7, jag som tittat på en jätte bra flm innan och gått och lagt mig jätte sent. Men hur som helst så förlorade vi med 3 poäng, 3 poäng! Vi var i lednig i alla perioder förutom den sissta då dom tog massor av poäng och vann, riktigt surt men vad ska man ju göra dom var faktist bra. Den här matchen var väldigt, väldigt viktig det var typ den viktigaste matchen på hela året, och vi fölorade. För om vi hade vunnit den här matchen hade vi kommit up till andra serien, vi ligger i 3 serien och har leggat där i två år, grejen är att vi vinner typ alla matcher när vi är i den serien så är det liksom inte så kul, så vår trännare sa att hon skulle sluta träna oss om vi inte kom up i andra serien. Men vi har fått en till chans så det är lungt, så nu gäller det om vi vinner nästa match, då, då kommer vi up i andra serien! Tagga, tagga, tagga! 

Idag har jag också varit hos Klara! :D


_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida