1 augusti 2011

Tja bloggen! :)<3
Eftersom rubriken är 32 juli borde jag kanske berätta om dagen med becka o linda. Jaa, först så i morrse så kom städarna till oss. Jag som inte fick en ända förvarnig. Jag o mamma åkte då till mio först för att kolla på typ mer kuddar till min soffa, men vi hittade typ inga snygga. Sen åkte vi till donken i ica maxi typ för vi skulle köpa lite grejor. Sen så sjussade mammma mig till becka o vi cycklade till evelyn. Men utan förvarnig såklart... Så när vi ståd utanför dörren, då ringde vi, haha! Hon var på grönan, inte så lyckat. Men aja. Så vi drog till mig. Chatta med linda typ o hon kom hit. Så vi hade lita mysigt o kolla skojiga saker på datan. Becka: you now what a mean, haha... Sen så földe jag becka me linda till stallet, vi fick rida lite också! :D skojigt va! Men aa sen nu så har jag o mamma tittat på harry potter sista filmen del 1. Men vi hann inte se hela, mamma var för trött *suck, men haha! Vi ska typ se sita filmen (del 2) imorgon. Kyssen bloggen! <3


Jag o cilvia på tävling i höstas, clear round! Fick medalj ;D

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida