Dan före dopare dan

JULAFTON IMORGON! Så mysigt med jul! :D Tittar på uppesitta kväll med bingolotta, haha! :D Vi har redan kört bingo 1 och 2 och vi har inte vunnit en enda sak men vi har varit grymt nära. Fick nästan 25 000 kr :P I år firar jag julen hos mina små kusin, mammas släkt! Förra året ar det med pappas släkt i fjällen. Spillde precis ut julmust över fjärisen, ops!... Efter jul jag vet inte när men har redan betämt att jag ska gå på mellan-dags rean! Åhhh undra vad jag ska få imr. Klapparna är klappade och klara, skönt! Ska öppna Evelyns present imr bitti. Haha, är as glad för att jag får äta sån här jul chocklad elr vad man kallar det har inte gjort det förut för vi har inte hittat någon utan spår av jordnötter. Ni ska veta vilken DAMP jag får för det står överallt på all chocklad, jag som älskar chocklad. Visa håller på traditioner så hårt, hehe, inte vi direkt vi har inte en gran jo en som står ute o vi har inget pepparkakshus, men det vi har är ALLTID VARJE ÅR EN TOMTE! Okeej det är iof också en tradition men endå! Jag förstår inte hur man kan skippa det de är ju hur mysigt som helst! Varje gång jag hör nåt som låter som en kankckning tror jag det e tomten, hahahaha, det e så spännande ;) Ska bli så skojj imr när jag ska mysa med kusinerna och träffa tomten så klart! :D Goo jul alla!

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida