Trött chey!

Det e juldagen! Det heter väl det dan efter jul!? Aja har kollat på harry potter den här gången trean den gick på tv3 blev så suggen att se den så istellet för att forsäta se mitt i så kollade jag på min tv eftersom vi har filmen. Får faktist lite damp på det för nu när det är dagen efter jul så går skit många bra filmer men hur ska man veta när den börjar, okeej jag vet vad ni tänker man kan kolla upp sånt. Men det orkar jag inte aja det var inte det som var poängen utan att jag skulle vilja ha en sån där tv där man kan spola fram och tillbaks! Som sagt trött som fan hade tänkt o gå på mellandags rean idag, för det borde inte vara så många ute eftersom alla är trötta för det är liksom juldagen en bra ide va men jag är ju också trött så jag orkar värkligen inte, att jag inte tänkte på det, hehe! Imr ska jag till farmor o farfar ska få fler presenter då! :D Just nu sitter jag här o myser med min nya one piece! :D



_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida