23 juli 2011

Tjo bloggen! Pappas iPad som sagt, jag borde ju använda denna mer. den funkar ju fett bra! men hur som helst kom igår tog färjan från Nynäshamn. Idag har vi varit på Fårö. Det var nice med ruakar. Haha, jag hattar värkligen det namnet det låter så fel, ni fattar. Vi va på en aktion o typ, gjorde ingenting köpte inget i alla fall! Bada gjorde vi igår, ni ska veta hur jävla långn grunt det va. Vi gick typ 100 meter men nuddade fortfarande botten. När vi kom ditt så såg vi en jätte lång brygga. Ja ba fett bra då kan man hoppa i! Men när vi kom till bryggans slut så Var vattnet typ till halva knät. Vi bor på landet, här! Man ser över åkrarana och en ko hage e precisa brevid! Asså långt ute på virsan. Men det e mysigt igår oskadd det som fan, och kvällen innan också i Stockholm det var typ samma storm som vi åkt förbi. De här är första degen här och jag börjar dåpedan längta hem, för alla e typ hemma nu jag får fett damp. becka kom hem på torsdag, och jag åkte på torsdag, snacka om raåesa om varandra! :p Nu alla söta, ska jao äta i alla fall snart! Ses änglar! <3

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida