24 juli 2011

HALLÅ BLOGGEN Nu sitter jag på mitt rum här o e lite halv sur faktist. Pappa e dum. Men aja ingen nöd på mig! Idag var vi i Lummelunda grottan. Det var väl trist, neeej, haha. Det var okeej. Innan turen i grottan så kollade vi på norra europas störrsta kvarhjul. Haha! Lite komist faktist, norra Europas finns tydligen ett större kvarnhjul i södra Europa. Sen åkte vi till Visby fikade och, haha! Köpte faktist ett lam elr neej ett får. elr fan det är nog get. Den har hur som helst horn och e söt. Ni som inte fattar så e det ett gossidjur :P Jag ska ha det i soffan hemma. Vet ni vad jag gjort mer... Stolt!...Joggat, haha! Fan i morrse känner jag mig tjock så jag var tvungen. Fast jag vet jag ska inte fastna i det där tjock snacket. Bye bloggen! Puss*

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida