31 juli 2011

Hej, hej bloggen! Har varit en nice day med evelyn o linda! Först kom Linda hitt o vi bestämde oss för att överaska evelyn så vi tog med badkläder så vi kunnde bada sen! När vi kom till evelyn så kom jag typ på att jag inte kunnde portkoden så vi försökte ringa henne, men hon svarade inte. Suck! Så vi typ skrek utanför, för fönstret var ju öppet, haha! Men när vi inte fick någon reaktion så typ frågade vi en man om vi kunnde få gå in. Jag ba till Linda "Jag känner igen den där mannen, har är säkert i evvys släkt" Linda ba "Haha, neej det klart han inte är" Sen ba "Undra om evelyn e hemma?" och då ba den där mannen "ja, hon sitter där uppe" Ja ba "Känner du henne?" Han ba "Jag e hennes morbro" Haha! Fett bra man e! Så vi ringde på Evelyn o sen så åkte vi o bada i ramsjön! Fast vi han inte vara där så länge för linda skulle iväg och jag till farmor o farfar. Men det har varit en bra dag o nu sitter jag o tittar på typ "bridget Jones". Bye bloggen! Puss o kram <3 Bilder från dagen kommer snart! ;) Juste på onsdag ska linda sova här! :D<3

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida