19 juni 2011

Reng, bara regn! Inte är det sommar inte, haha inte än. Joo fast kanske inte riktigt sommar väder. fast man ska väl inte uppreta sig för det, jag menar det är inget man kan påvärka. Idag har jag varit på ikea med mamma, pappa och jesper. Jag handlade en soffa, tv-byrå, små soff-bord, 2 tavlor, kudde, lakan, hyllplan till ny garderob och krockar. Mitt rum kommer bli så perfekt när det är klart. Men detta var inte allt jag skulle ha. Jag och pappa ska handla litte mer senare, men det dröjer nog ett tag. Haha! glömmde jag har också köpt en filt. Den är jätteskön ;) Min dåliga uppdatering igår kväll berode på att jag fick ett samtal från klara. Jag vet inte om jag vågar berätta det här, neej det kan såra andra ledsen. Man kan väl säja att samtalet gav mig bladade kännslor, vet inte riktigt vad jag ska tycka! Hehe, men det är inget allvarlig ni behöver inte vara oroliga! Just nu chattar jag med klara men hon värkar inte vilja svara. Saknar becka i spanien vet inte riktigt när hon kommer hem men jag hoppas att det är snart. Nu åker Evelyn till Grekland, jag vill också utomlans. Åhh jag vill följa med! Vet inte om hon åker imr elr idag. Har försökt ringa henne men hon har inte mobilen på, kanske är hon på flygplanet. Vet ej, men i alla fall ha det bra! :)


_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida