27 juni 2011

Godnatt alla!
Tittat på the last song, så sorlig! Vet inte hur  länge jag har bölat, hehe! Aja lite om dagen då. Linda var här på förmiddagen och vi åkte till sågen, köpte en påse sura bilar. Åhh så gott, haha har typ bilvit beroende av det nu, efter middsommar då jag åt två påsar. Fan vad jag äter, tandläkaren som sagt att jag ska äta mindre snask, men det kan han ju fan glömma det är ju sommar, haha! Handlade också glass, pigilin. Vid två skulle Linda hem. Vi blev, haha en halv timme senna om inte mer :P Jag städade också, haha dutikg chey! Nu ska jag sova mina små änglar! Godnatt folket! :)<3
Av en slump blev det en film med miley cyres. Helt ärlit tycker jag inte att hon har varit en specielt bra skådis, men efter denna film har de ändrats. Hon är faktist riktigt grym. Film värd att se. :)
Glömde säga att Rebecka ska var borta i en månad, en MÅNAD! Ringde henne idag och hon är på sportscamp nu och sedan ska hon åka till typ småland. :'(

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida