28 juni 2011

Hallåå bloggen! ;)
Just nu äter jag up mina kakor. Ballerina kladdkaka och känner mig fet. Linda har varit här och vi drog till lyckebystallet för att kolla läget. Linda ska nämligen kanske byta stall på sin häst. Han kan inte stå i utebox så det måste byta till ett riktigt stall. Det var sjukt svettigt spesciellt när man har några ton på packethållaren. Nej jag bara skojja så tung är du inte Linda, haha! ;) Men hur som helst svettigt! När vi kom hem så hälde Linda vatten över mig, jätteskönt "host". Fick fan alldrig någon riktig träff sedan. Men Linda jag ger igen jag lovar, hehe! Nu ska jag titta på gossip girl, tjao! :)<3
Bad med skolan! :) Under tiden då jag hade bloggpause, ni som undrar :P

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida