30 juni 2011

Hay, hay bloggen!
Åhh, jag måste bara säja att jag hatar min dator! I morrse skrev jag ett sådär lång inlägg i alla fall tilräkligt lång för att inte orka skriva om, och helt plötsligt går dator tillbaka till blogg.se jag loggar in igen och sen är rubet borta. Det värsta e att det händer hela tiden.
Men aja idag var jag i alla fall och shoppade med klara! :D Hon ska åka till turkiet imr så hon skulle köpa lite saker. Jag med, det var perfekt jag som hade jätte mycket att handla! Köpe tre topar från gina, jc och h&m. Fick ett riktigt fynd den tröjan från h&m kostade bara 30 spän! Det var typ rea! :D Jag köpte också trosor kankse inte så intressant men på gina för 99, haha! Har presic tittat klart på wallace & gromit. Det var as länge sedan sist, haha. Den e faktist bra! :D Bilder från shopping imr! :P Pallar inte nu. Haj då! Juste imr fyller pappa år! :) Vet faktist inte var han fyller. Pinsamt, haha! Men jag har i alla fall köpt en super present som sagt! :)
My favorite!! :D

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida