21 juni 2011

Hay alla!
Mår skit just nu har precis bråkat med mamma som alltid när pappa är borta! Är as sur för att vi byggt min tv-bänk elr rättare sagt jag, det blev fel och är tvungna att göra om skiten Dagen har varit skit! Förutom när jag var med ebba och klara! Vad gjorde vi?... Joo vi tittade ut på det vakra vädret, hehe! :P Men så länge värdet var okej så åkte vi faktist till vi handlade lite saker, haha elr klara handlade saker hade tänkt handla lite chips, men så blev det inte eftersom vi inte hade råd. Haha, inte heler det klara skulle köpa så hon satt i klisret. Men då kom rädaren el magnifico, haha! Han had (Ni som inte fattar gå in på jag.se) Men jag vet jag borde sluta har faktist fått en mardröm! El magnifico hade brottom och sa att han kunnde betalla det som vart över! :D
Nu måste jag sova, natti, natti! <3

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida