Alla e vi olika!

Åhh, jag e trött! Fy fan vad jag är trött på alla som tror att de äger alla andra, och vet ni, att de värsta jag vet är falska människor som inte är sig skälva pågrund av att de inte tycker att de duger, men snälla dåligt skälvförtroende, ja det har alla någon gång, men hallå det betyder inte att man kan sänka ner andra människor! Men snälla va er skälva istället för att vara någon du inte är, och tro inte att bara pågrund av att man e "populär" så e man lyckligare, nej lyssna! Lycka hittar man genom att vara med dom man älskar och tror på!!
Jag har bara en fråga: Tror inte ni att folk ser igenom er snälla, FATTA! Man blir inte starkare för att man e med folk som e "populära", du blir inte äkta! Lita på dig skälv och tryck inte ner andra för att höja ditt egna skälvförtronede. Men vet ni jag är inte ens en gnutta avensjuk, för jag vet att om det skiter sig för er så kommer ni ågra att ni tog fel väg, och om det skiter sig så kommer ni stå där helt hjälplösa inför världen, utan vänner utan någon alls!

Tisp: Gör det som känns rätt!


_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida