Farsta :)

Hej alihoppa!
Ledsen att jag inte skerv något om ridningen och let´s dance i fredags! Men jag är i alla fall glad över att Jessica vann, hon var faktist bäst! Hade sett fram imot att se parlamentet, men jag kunnde inte hålla mig vaken, alltså det är helt sjukt jag var jätte pigg förut på kvällarna och kunnde vara uppe hur länge som helst men nu kan jag inte ens vara uppe till typ 11, hehe, aja. Ridningen var fett kul hade med Ida till stallet och evvy var också med såklart. Vi berättade spökhistorier och det var as läskigt, åhh jag var jätte rädd när jag kom hem. I lördags hade vi match, vi förlorade :( något vi inte trot på att vi skulle göra, men vi gjorde det och det var inte så kul.

Idag så var jag och handlade kläder med mamma i farsta! :D Köpte två t-shirtar, en stetströja, ett linne och en jätte fin ring!
 

Stetströja+Ring


T-shirt


T-shirt


Ring :D


_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida