Spruta!

Ledsen, men jag hann inte skriva något igår. Jag var först i skolan, och sen hos en kompis, vi gjorde en liten speciell sak, men jag tänker inte berätta vad, det är alldeles för pinsamt! Ledsen igen, men allt kan jag faktist inte berätta! ;) Sedan så hade jag träning, som började sent, halv 7. Kom hem typ vid 9 och orkade inte skriva.

Denna dag har inte varit speciellt rolig om man säjer så. Ett, jag har tagit spruta, det gjorde ganska ont men det var inte så farligt som jag trodde. Två, jag har inte redovisat spanska, hate that, jag skulle göra det idag, men min studiekompis kom aldrig och övade. Messade henne typ 100 gånger, och när jag pratade med henne sa hon att hon inte hade haft med moblien till skolan, ohh, jobbigt, jag som knappt hinner redovisa imorgon och på fredag ska jag redovisa nästa steg!


Ajjj!

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida