Sweet home alabama

Hallå!
Om en halvtimme ska jag titta på "gynekologen i askim" ett pogram som jag och pappa brukar se på, de e lite udda men ganska bra! Mobba mig inte jag vet att de typ e ett pansionärs pogram, haha! ;)

Tidigare idag har jag tittat på "Sweet home alabama" den e fet bra! Handlar typ om en tjej som flyttat från sin familj och man, till new york och där hittat en perfekt pojkvän och ett perfekt jobb. När hennes pojkvän beslutar sig för att fria, så tvingas hon att åka tillbaka till hennes hemma stad där hon växt up, efter 7 år. Något som hon har glömmt bort var hennes man som hon flyttat ifrån och enligt lagen så är de fortfarande gifta och frågan e bara om hennes man vill skriva på papparena som krävs för att vara man och hustru!... Vill inte berätta för mycket om någon vill se den! ;)




 


_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida