Erikstadsbadet?

Har studiedag imorgon så skönt, får se om jag åker till erikstadsbadet med några kompisar. Har pratat med mamma och pappa men har inte fåt något riktigt svar änu. Nu e det på ikea och handlar fula gaderober. Är fett sur för mamma vägrar att låta mig få en gaderob med skutdörr, hon som sa det! :( Vi har hantvärkare hemma ska fixa nytt golv här uppe, och större rum till mig och Jesper. Ska bli jobbigt att flytta runt allt, men hoppas det e värt det! :)  Hade idrott idag i ösregn, åhh jag var helt blöt tur att man har en varm durch som väntar här hemma. Vi spelade hur som helst basket och jag var typ ledare med några andra i samma idrottsgrupp, det var roligt!


Me in portugal! :)

Bye, bye! <3

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida