Sjuk :(

I morse så trodde jag att jag skulle spy. Jag var försyld och nös typ hela tiden. Men nu mår jag bättre, mitt dåliga mående kan bero på cupen  som va hela helgen och har kanske inte sovit så där toppen. Första natten var värst. Min madras pumpades ur och jag kunnde inte sova. Så vad skulle jag göra? Jo jag gick och la mig brevid två tjejer i laget de sov i en dubel luftmadras. När jag vaknade på morgonen så hade min kompis som jag sov brevid tydligen legat på golvet halva natten, ingen av dem kunnde typ inte sova. Jag känner mig som ett riktigt ego. Andra natten var bra fick sova på en av våra tränares madras, han hade åkt hem så jag lånde den och sov bra under hela natten, vaknade inte en enda gång. Mår hur som helst bra nu och sitter i solen, lite snuvig fortfarnde, men det går nog över tills imorgon, så jag kan gå till skolan. :P

Bye, se you soon my fans! <3

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida