Då har man häst!

Hej hopp!
Fick finaste Quinni i fredags, helt sjukt! Även fast det har gått tre dagar så har jag nog nt riktigt fattat det ännu! Måste säga att jag har världens finaste häst! Han har varit cool lung sen vi hämta han! Helt otroligt lung o snäll e han och jag känner redan att jag kan lita på honom sjukt mycket! Det är så sjukt för när jag lämna stallet så känns det liksom som om jag saknar honom även fast vi liksom åkt typ bara nårgra meter!
 
 
Quinni♥

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Louise

Åh så söt! Grattis Elin! :) <3

Svar: Tack!<3<3
elinnz.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://canonryttaren.blogg.se                2012-08-26 ♡ 18:00:09
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Linda Berggren

ååh vad söööt! :D <3

Svar: Jaa visst e han! :D<3
elinnz.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-01-10 ♡ 23:27:12
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







  • Till bloggens startsida