Hiss och diss

Hissar:
- Att ge prestenter! Asså jag älskar att köpa så här presenter som ingen förväntat sig liksom. Jag älskar att gå runt och handla presenter till alla och ba tänk va gla personen kommer att bli! Men det är ju roligt och får presenter också såklart!
- Att shoppa los! Jag älskar när jag har nya kläder i garderoben det är liksom så härligt att hitta kläder som värkligen passar och som är så snygga, jag älskar att shoppa.
- Att vakna tidigt!  Det är lite udda men ni ska inte tro att jag älskar att liksom gå upp såhär tidigt på morgonen till skolan, men jag älskar när man på morgonen av sig skälv liksom vakar typ vi 7, utan att vara trött. För om du vakar tidigt då har man liksom hela dagen på sig man kan liksom ligga i soffan och ba mysa utan att någon är vaken.
- Hollister! Det är många som tycker hollister är överskattat och dyrt! Men vist är det dyrt, men jag tycker att hollister är värt pengar liksom dom har så sjukt snygga kläder och om man vill ha fina kläder så får man ju faktist betalla för det, jag menar hollister kläder är liksom värda att vara dyra.

Dissar:
- Att lukta rök! Asså jag hatar när man en dag suttit framför en eld, det är mysigt såklart när man sitter där men jag hatar lukten urshh, och det värsta är att den aldrig åker bort även om man durshar typ fetio gånger för att den ska helt bort måste man tvätta massa kläder och det är så jobbigt!
- Julskinka! Urshh så äkligt doften smaken allt asså jag hållde på att spy när mamma lagade julskina innan jul det tog en hel dag och det lukade i hela jävla huset.
- Skämt? Jag irreterar mig på folk som antigen säjer att det är ett skämt, fast man vet att det är sant liksom som om nån t.e.x skulle säjer "du har väldigt fula ögonbryn" och sen ba "jag skämta bara" 1: Man vet inte om hon/han inte skämtar eller om hon/han gör det  2: Det är as taskigt eftersom man först blir sårad, det känns så föredrande 3: Det är inte kul, kallas dålig humor.
- ingen snö! Får damp när det är så lite snö.





_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida