Torsdag, fredag och helgen

Värkligen ledsen att jag inte skrivit nåt på ett tag nu men jag har liksom inte haft tid. Först i torsdags hade jag jätte mycket att plugga hemma!! Så trött men är endå inte klar med allt liksom suck! Åkte med mamma över luchen till haninge centrum för att köpa jeans lite snabbt åt där samtidigt. I fredags så åkte jag till farmi och farfi pluggade där på förmiddagen, sedan så kom mina kusniner skulle nämligen på nån vuxen fest. Var rätt tråkigt faktiskt. Så jag missade ridningen ÅHH det var liksom hoppning! Men vad gör man inte för sina föreldrar får fett damp på dom, de var inte ens där men endå så vill det att jag ska komma!!! Aja sov hos farmor och farfar eftersom mamma och pappa skulle på en annan fest. Aaa, mamma kom och hemta mig klockan fyra dagen efter. Och kollade på gladiatorerna igår då! Idag var jag på ponnycup typ, det var hemma men jag var reserv så det var ju trist! För vårt lag gick det bra, haha nola. Tyckte seriöst synd om dom andra när tre ryttare ramlade av och blev uteslutna.
Aja nu ska jag slappa lite, är as trött, vet nt varför.


Gammal bild på mig och Cilvia.

_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida