The night gonna be a good night

Godagens!
Var på fest med tjejerna i förrgår (fredag), det var kul vi somna vi typ 5 och vakna typ hlav 10 så jag var assa trött igår och gick och la mig vi 8, hehe! Har varit på landet idag träffa min lilla kusin och min moster. Det var ingen ridning i fredags fett tris värkligen men bra timing eftersom ebba hade fest förra året och typ året innan det så kom jag sent eftersom jag har ridning, det är lite jobbigt ibland att ha fest på fredagar för det är då typ alla har fest. Men det är så mysigt för när man kommer hem så är man så trött man känner sig liksom duktig, det är så trist att typ dega bort hela fredagen eftersom man inte har något att göra och sen så skulle jag aldrig byta grupp eftersom min grupp som jag går i på fredagar är as bra! <3
 
Från festen! Fler bilder kommer snart!


_______ Kommentarer ____________________________________







  • Till bloggens startsida