Hemstudiedag

Hallå! 
Hade utväckligssamtal i morrse typ klockan 9, gick väl bra! Men aa kom hem och gick och la mig igen och vakna runt 12, sen efter det så har jag pluggat hela dagen, man e ju duktig! Aaa och nu ska jag åka till stallet och träffa min lilla kille, hej på er! 
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Johanna

Du leer så skoj på bilden hahaha men gulli :)

Svar: Tack! Din skämtare! Men blir arg på dig för trodde först du var ronaldo! men sen fatta jag! ;D
elinnz.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-01-16 ♡ 22:45:07
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







  • Till bloggens startsida